שר הדתות בסיור באשדוד: "תפקוד מעולה של שירותי הדת"

    איתי גדסי 1 Comment on שר הדתות בסיור באשדוד: "תפקוד מעולה של שירותי הדת"
    צילום: יח"צ
    18:33
    07.05.24
    צבי טסלר No Comments on לאן נעלמו מאה מיליון שקלים: השאלה שיו"ר בסדנו לא השיב עליה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסיור שנערך היום במועצה הדתית באשדוד הגיעו פמליית משרד הדתות ובראשם השר דוד אזולאי. בתחילה התכנסו המשתתפים בבניין המועצה הדתית לקבלת רשמים וסקירת הישגים מכל האגפים.

    שר הדתות נכנס למערכות המופעלות באופן ממוחשב והביע שביעות רצון מתפקודה של המועצה והעומד בראשה הרב עובדיה דהן שבירך אף הוא על השיתוף המלא והאוזן קשבת לה הוא זוכה מול המשרד לשירותי הדת.

    בהמשך הסיור נכנסו האורחים ללשכתו של המרא דאתרא הגר"ח פינטו שבירך את בואו של השר תוך כדי שהוא פונה לשר בדרך הלצה ש"ראוי לצמצמם במינויי המועצות ורבני השכונות לטובת הקיצוצים במערכת, האם כבוד השר יעזור לנו בזה?"

    השר הגיב: "בדברים מהסוג הזה לא אני הכתובת ולא אסייע בזה".

    על כך השיב לו הגר"ח פינטו: "עכשיו ניתן להוכיח שלזה חיכינו וייחלנו, היות ובעבר דיברו על קיצוצים, ופה השר מדבר על הרחבת סל השירותים". הרב בירך את השר בהמשך עשייה מבורכת למען שרותי הדת בארץ בכלל ובאשדוד בפרט.

    לפני שנפרדו מהעיר אשדוד, התאספו כל צוות העירייה, חברי המועצה והסגנים  לצד צוות משרד הדתות לארוחה כיד המלך מיוחדת ומגובשת באולמי סהרה בעיר.

    דוד אזולאי בסיור באשדוד (6)

    דוד אזולאי בסיור באשדוד (5)

    דוד אזולאי בסיור באשדוד (4)

    דוד אזולאי בסיור באשדוד (3)

    דוד אזולאי בסיור באשדוד (2)

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      1) למען הצניעות והטהרה: לשים מנעולים ברובע ו'. אם יש בעיה של "שעת חירום", אזי שמים מנעולים שאפשר לפתוח משני הכיוונים. (וזה הרבה יותר לעניין ממה שעשו עכשיו ששמו מנעולים רגילים ותלו ליד זה שלט אזהרה לא לסגור את הדלתות… זה פשוט פתרון לא מכובד ומצחיק… זאת ועוד, עיקר הבעיה היא ששמו את השלט המוזר הזה בכל החדרים, אך ישנם חדרים שבכלל לא שמו שם מנעולים! ז"א מציעים שלא לסגור הדלתות, כשבכלל אין אפשרות לסגור…)
      2) למען הצניעות והטהרה: זה לא לעניין שכל הצוות נמצא בכניסה לבנין ו/או בתוך החדר המתנה ששייך לכלל הציבור. בכזה בניין ענק קל מאד לסדר חדר אחר לצוות. (וכך גם נרוויח שכשיש "חגיגה" לכלה שמתקיימת בחדר ההמתנה, לא יצטרך הציבור לחכות בכניסה-יציאה. כי תהיה אפשרות לעשות את ה"חגיגה" בחדר החדש שיתנו לצוות!)
      כל-כך פשוט! כל-כך מובן! וכל-כך צודק! קצת יראת-שמים, קצת אכפתיות, ואפשר לסדר הכול בקלי-קלות במקום לזלזל כל-כך הרבה בציבור שמבקש ומתחנן לדברים אלו, ומשום-מה פשוט מתעלמים, כשדבר היחיד שעשו כתגובה לבקשות צודקות אלו, זה לתלות פתק "כאן לא מקבלים תלונות אנונימיות"!!! (אגב, הפוך! היו צריכים לעודד את הציבור לדווח, היו צריכים לתלות הודעה הפוכה "כאן מקבלים כל התלונות, כולל אנונימיות" וכך תוכלו לקבל דכונים שוטפים על כל מה שצריך תיקון!!!)